onsdag 7 mars 2012

Klippning?

Funderar på om man ska ta och klippa Curre lite grann.. han är ju rätt kort hårig på kroppen halsen kan nog behöva en omgång..Men benen usch vad de ser ut! Klippte ju honom innan hans sista tävling hela honom från topp till tå nja inte rikigt föresten..halva ansiktet han är ju så vansinnig rädd om öronen! Vet ej vad som har hänt..Tur att han är skimmel så det inte syns i alla fall ;)..Får se hur jag gör med denna sak i dag hatar verkligen att bara ha de klippta på kroppen och inte benen jag tycker det ser halv dant ut men en del går ju inte att klippa där men mina BRUKAR vara snälla annars får man ta lite i dag och lite i morgon de brukar tröttna efter ett tag i bland oh vill inte stå stilla ;)
I går red jag janiool lite han var lite tjabbig men det blir nog bättre:)
Jonte tömkörde jag har satt upp cavaletti i ena delen av paddocken och sedan 2 kloss hinder i nedredelen. Så först fick han börja på cavaletti bommarna för att sedan gå över på klossarna kan säga att pigg va det minsta han var i går han sprakde bakut och fort runt har inte hänt på skit länge.. Roligt med lite energi när man står stadigt på marken dock kan han låta bli de där gymnastiksa övningarna när man sitter på tycker jag :)
ne nu ska jag gå ut med Ella och fundera på vad jag ska börja med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar