söndag 17 februari 2013

Uttråkad..

Ja lite uttråkad måste jag erkänna att jag är.. Snart varit ridfri i en vecka visst det kan vara skönt men detta är ju ofrivilligt...Men bättre att tillfriskna fortare än att man ska ta upp det eller vad man ska säga..Ser riktigt fin ut om högra nyckelbenet som pryds av blåmärke det är lite blått och sedan är det riktigt mycket gult!!! Ser ut som jag målat med gulfärg eller något i den stilen ..Dock börjar det kännas mycket bättre har verkligen gått fortare än vad jag kunde trott i måndags när det hände för då trodde jag att jag aldrig skulle bli bra..

Hästarna är ridna i helgen i alla fall Fjonte och Janiool som blivit ridna i paddocken av Linas brors dotter.. Helt super och de har skött sig och även Fjonte ;)..Curre har blivit stående IGEN lite surt när man äntligen börjat sätta i gång honom men funderar på att ut och gå med honom då rör han sig i alla fall + att man kan sätta på tömkörningsgjord och pessoa selen så får han arbeta med...Så är han i alla fall i gång skrittad och få ha någon form av gjord på sig då det kan vara lite läskigt om man inte haft det på länge..


I dag var det pay and jump i Karlskrona hade ju tänkt att åka med Janiool på den men så blev det inte..Har inte tänkt så mycket på det men kom på det när jag såg att flera varit i väg i dag och tävlat.. Jag vill ju också :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar