lördag 23 februari 2013

Film time :)


Här är filmen från i går på Sture..Kanske inte hoppar lika flashigt med fram som han brukar men kolla bakbenen!! De har utvecklats är det enda jag inte varit så super nöjd med han har varit spänd i bak men i dag släpper han ut dom mer om Ni förstår vad jag menar :) Men jag är super nöjd med dom.. Han var spänd innan han började hoppa MEN det gav med sig lite sedan och han är snäll att åka i väg med det tycker jag är viktigt också!! Att han beter sig.. Så med lite mer miljöträning så kommer detta nog bli bra.. Har ju 3 månader till 3 års :)..och detta är andra gången han är i ridhus och är i väg hemifrån och hoppar :)

3 kommentarer:

  1. Hej. Hittade din blogg genom YouTube. Det är jag som har Bodil nu, Sture mamma :) Jättekul att se honom, såå fin. Mvh Karin Annerstedt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!! Vad kul att ni tycker om honom han har huven fin mamma också:) är Bodil ombetäckt?? :)

      Radera
    2. Japp, med Canterbury :)

      Radera