fredag 8 februari 2013

Bilder..

Här kommer lite bilder i från den gångna veckan :)..Har ju inte gått att publicera inlägg i från mobilen lite dåligt..Inte till blogger i alla fall kör en blogg med några andra och där den går genom wordpress vilket verkar fungera utmärkt från mobilen..

Lalle i sin box




De två små ljusen annars brukar det inte riktigt se ut så här MEN i bland ska man ha tur när kortet tas ;)



I veckan nu har jag även klippt Lalle inte mycket päls men tillräckligt för att han ser snyggare ut nu :) Var en hel del i ansiktet och lite långa hår på halsen och rumpan..Men nu är han kortpälsade och fin även tjocka täcken på sig så nu hoppas Vi att det var hans sista klippning för året :)


Så här trött var det en so var när Lalle klipptes ;)



Sture har blivit anmält till löshoppning 2 helger i rad.. Visade Björn (veterinären) film på honom när han hoppar och han tyckte att jag abar måste visa honom..!! KUL när folk kan tycka att man har fina och bra hästar och säger det..Annars är folk sååå avundsjuka när det går bar för någon tyvärr...Tråkigt men sant..




Fjonte har har fungerat bra han med.. Syns att jag inte riktigt vill åka i väg själv med honom för han behöver verkligen utladdas med energi få arbeta med huvudet liksom.. Eller så kan det ju gärna töa :D



Har glömt att berätt  om Lalle efetr tandis besök.. Har ju ridit honom på hackamore och vilken skillnad!!! Tänk vad så små saker kan göra skillnad i ridningen att jag inte gjort detta innan nu återstår det sedan att se om bett fungerar i munnen.. han kankse vill gå på Hackamore sedan också ;)..Han var i alla fall söt i det..Red Lalle på åkern i dag och han var riktigt fin.. Nu går han i stadigt form igen nu ett tag innan tandis så slängde han upp huvudet och fick panik så fort man kortade upp tygeln..Stackars lill killen :/ Men nu är ju det lilla lilla lilla återgärdat...Och då menar jag att det var riktigt litet hon önskade hon hittat något mer men som sagt jag vet hur känslig denne lille killen är :)














1 kommentar:

  1. Hej skulle du kunna lägga ut alla biler du har på Mini-Topp?Det är min kompos Ella som äger hon nu och jag skulle vilja se fler bilder på Toppan!

    SvaraRadera