måndag 18 februari 2013

Blogg nr 2..

Ja jag bloggar på en sida där det BARA handlar om araber i sporten..Från början skulle Vi vara 4 nu är Vi 12...Ja det är rätt många men man sak kunna välja att man bara vill läsa en viss persons inlägg om träning, tävling och vardag och vägen att komma dit man vill..Vissa är mer intressanta än andra :)

Adressen dit är:

http://sportarab.se/


Så bloggar numera på två ställen dock känns det roligare i bland att skriva här om alla sina hästar då jag kan jämföra dena ena med den andra:)

I dag för övrigt har jag varit ute och gått med både Curre och Sture absolut inte samtidgt men Curre gick jag ut och hade pessoaselen på.. Riktitg bra då får han arbeta också :)
Sture gick med en gummisnodd för att lära sig att söka sig lite nedåt och ändå tänka framåt..

Janiool, och Fjonte får nog vila i dag ser det ut som..Jag har inte tänkt göra något i alla fall ;)



Fjonte i sommras :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar