tisdag 22 juli 2014

Vinna ett silver eller förlora ett guld?

Det är ofta den stora frågan hur man känner det...

Visst känns det retfullt många gånger att man red dåligt i grundomgången så det inte räckte till att rida om guldet men jag känner ändå att med omhoppningen om silvret så känner jag att jag vann silvret! Lalle gjorde en fantastisk omhoppning och vann silvret! Daria Klimecka red bättre än mig denna dagen och var en värdig vinnare av guldet! Sedan red hon också 130 på sin arab annars berättade hon för mig och var väldigt trevlig och ödmjuk och tyckte Lalle var en lugn och trevlig häst.

Jag red dåligt denna dagen i omhoppningen och var inte värd ett guld det var hon som var värd det. Så med Lalles fina omhoppning så Vann Vi ett silver :)

Vi Vill även tacka alla som har Grattat oss det värmer att så många Hejat på oss i Sverigeunder tiden Vi var i Polen :) Vilket det förmodligen blir att Vi åker till nästa år med om Vi får vara skadefria och allt går som man vill :)



Jag är nöjd med min kille och jag tror han är nöjd med sig själv i omhoppningen och miss nöjd med sin matte i grundomgången ;) Film på omhoppingen kommer så ska Ni få se vilken fighter han är när det gäller :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar