söndag 9 februari 2014

Träning.

Vaknade upp i morse kändes som jag blivit överkörd av tåget 3 gånger om. Skulle i väg och träna med Lalle och Sture i dag Helen skulle hjälpa mig. I väg kom Vi trött blev jag och trött är jag i kropp och själ med jag är nöjd! Dock lite skillnad att sitta på Sture som är seg i sina rörelser och sedan hoppa upp på Lalle som är som en vessla liksom.

Sture började hoppade riktigt trevligt! Han är ju aldrig hoppad bana så de kan Vi bocka av nu. Han är hoppad 1 gång något vettigt hemma så mycket nöjd! han verkar ha rätt trevlig teknik fina framben och bakbenen blir nog inte så dumma sedan..

Lalle va taggad och bockig och busig. Efter en stund lugnade han ner sig och hoppade rätt bra i dag faktiskt! Är väldigt nöjd med honom han känns väldigt pigg och fräsch och tillfredas med sin utrustning. Som det känns i alla fall :) Film kommer med håll till godo med nåra bilder från filmerna så länge :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar