onsdag 5 februari 2014

Nu testar Vi på!

I dag har Vi testat Tolgan den ligger bra på Curre med en fårskinnspad under, vilket jag vill rida med i framtiden på honom också! Hör och häpna denna låg även bra på Sture! Lycklig?! Svar : JA!! Så red Sture lite ute i snön med det. Jag var glad att jag satt kvar, vilket bock han låg inne med utanförvarning. Pigg och glad unghäst det klagar inte jag på! Han skötte sig bra i alla fall!

Sadeln låg även bra på Lalle! Red dock honom i Equipen och red lite halv seriöst på stubbåkern hemma. an galopperade och några varv och busade och va ven lite seriösa byte i vartannat! De Ni på min lilla arab! ;) Inte världens snyggaste byten men han gör det. Han är faktiskt rätt lätt att byta på men han har tränat mycket..

I dag tog två mycket snälla personer som ändå var i Tingsryd hem en tattaersal sadel som jag ska prova! Ska bli intressant! Är en 17,5" jag vill ju ha en 17" men kände att jag vill ju bara se hur den ligger osv. Tog hem den gamla modellen får se kanske får för mig att testa den nya med är kalvskinn på vulstren där men den är ju inte världens snyggaste ;)..Bägge modellerna är ju butet kopior ska Vi se om de är sköna att rida i under morgon dagen. de är sköna att sitta i det är väl ett plus? :)

Guud vad jag pratar om mina förbaskade sadlar! Men snart så är det slut sedan kommer min Equipe hem som jag ändå inte kommer ha någon nyttan av.. Suck!


Detta är nya modellen av Tattersal
 Detta är den förta modellen! Nätt sadel mycket snyggare i verkligheten, Passformen ser inte ut att vara så bra men ser som sagt inte ut så i verkligheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar