söndag 23 februari 2014

Felizia och Bibbi

Igår åkte Flizan hem och va tomt de va på kvällen nu är det bara mina egna i stallet, skönt men inte långvarigt om jag känner mig själv ;) Bibbi som flizans ägare och uppfödare heter var här i går och kollade när jag red sedan red hon själv. Flizan verkade trivas bättre med Bibbi där slog hon inte så mycket mot skänkeln ;) tror det kommer bli en trevlig tjej hon måste bara komma på att det är roligt vilket hon säkerligen gör sedan med tiden! Jag tror ich hoppas att Bibbi är nöjd med henne! Flizan är ett sto enda ut i fingerspetsarna men det är dom sim brukar bli dom bästa när man får de med sig! 

Det är en häftig känsla att rida sin häst man har haft sedan föl eller deras yngre dagar. Detta har man väntat på i så många år och lyckan är stor när man kan rida på de eller sitta in dom! Jag vet känslan senast lite drygt 1 år sedan när jag satt in och red in Sture det hade jag väntat på i 2,5 år och det är som sagt en fantastisk känsla! :)


Här kommer några bilder på Bibbi och Felizia! Visst passar de fint i hop?!:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar