tisdag 22 oktober 2013

Hästarna i chock!

Jag är hör i stallet 05.00 till och med innan de Ni! Ska med curre till veterinären .. I går var dagen ett enda stort kaos.,red lalle då tar Sture ett kliv över trådarna och går in mellan paddocken och din hage.. Störde inte mig så mycket att han gick där direkt. När jag kommer upp efter att fixat lalle går även curre där in med dom sätta upp trådarna.. Kolla agrigatet som inte ger ut någon ström.. Hämta agrigatet hemma som har varit runt majsen då vildsvinen äter upp den annars.. Kommer tillbaka ALLA TRE ute..nu låg allt som plocki pin och insåg att rida alla kommer jag inte hinna.. Men nu kan de ju gå ut med full styrka på elen!! Hehe 
Linds kom så vi tog och skrittade Bosse.. Han är jätte snäll men behöver framåtbjudning i longeringen också..me. Han började förstå lite emot slutet va jag ville :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar