lördag 5 oktober 2013

Årliga auktionen..

I kväll är det dags för den årliga sshs auktionen som äger rum under breedes. Många fina hästar! Vilka faller Er i smaken? :)


Själv tycker jag om:
nr 4: Dior e: Diarado - Lucky Light
nr 7: Aeyla e: Aerline H - Brigadör
nr 16: Magnolia Van S e: Nintender - Maraton
nr 17: Hawker Tempest e: Cardento - Parkmore Night
nr 21: Colina SN e: Colman - Quinar

De andra är verkligen super fina en del hoppar så jädrans bra med både bak och fram vilka hästar! Men desse faller mig mest i smaken då de är lite kvickare i språnger än en del av de andra. Fanns givetvis andra som också var kvicka i språnget men inga som föll mig i smaken desse hade gärna fått stå i mitt stall :)

Jag brukar inte vara någon fantast av Cardento eller jo de hoppar väldigt bra och så men de brukar vara stora och stora huvuden men denna va väldigt nätt och fin. Va för övrigt inne och kollade hur höga hästarna va som jag tyckte om de va från 158-164 helt lagom hade de varit till mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar