torsdag 14 mars 2013

Neejj..

När jag skriver så förstår nog ALLA i söderna vad jag menar.. Snö...Den som hade gått bort så asfaltsvägarna var rena och fina det var barmark på sina ställen..Kan säga två saker VARFÖR det kom snö

1. I dag ska jag åka och träna för Frida..När jag bestämt detta sist så hade det varit skit fint väder långt tid dagen jag skulel åka underkylt regn isgata och snö på det...Nu har det varit fint ett tag vad händer jo Snö.. Så antagigen för jag väl ställa in då det ska snöa hela eftermiddagen också..Jag riskerar inte att köra med min häst i detta vädret..

2 I går saltade jag paddocken för att kunna rida på förmiddagarna när ändå Ella sover.. När jag saltar så kommer det ALLTID snö dagen efter. Ska aldrig mer nu salta eller så får Magnus bygga ridhus..Det sista hade varit bäst men tror inte min andre hält är så intresserad av det då hästar bara kostar pengar..

Dock håller jag med om det sista hästar kostar pengar!! :P


Nu längtar Vi efter vären..värmen mysigt..Drömma kan man ju alltid :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar