fredag 3 oktober 2014

Så snygga ridbyxor!

Något företag som tillverkar så snygga ridbyxor är B.Vertigo! De är både snygga och sköna. Har ett par gråa med snygga detaljer utan att vara för plottrigt liksom.. Tyvärr är det ingen resår kvar i knäna = välanvända. Plus att de är lite stora har ju mindre storlek nu än innan jag var gravis vilket resulterade i att jag fick sälja två par Vertigo byxor som var alldeles för stora :(.. Så tänkte nästa gång jag är i Malmö tänker jag inhandla ett par minst! Kollade deras nya ridbyxor nu och de såg riktigt snygga ut de med! Hittade ett par på rea ett par vita men bara storlek 44 de blir lite stora. De var snyggare än de vita nedanför, så deppig :(

Köpte även ett par med silikon vid knäna hos börjes gav typ 400:- för dom och de är världens skönaste! Men den färgen finns inte kvar och nästa färg verkar inte vara vacker tyvärr :/.. Vill ju ha de gråa .. Vad kräsen och gnällig man är va?! ;)

Hittade även ett par snygga Equiline vita ridbyxor modellen heter Santa Cruz skit snygga! Deskreta men lite utstickande detaljer men tyvärr är ju priset typ 1800:- på dom vilket jag tycker är lite väl mycket.. Hittade de på rea på ett ställe men de visste inte om de hade min storlek och skulle kolla.. Ja precis de skulle kolla och återkomma or not! De har inte gjort det med andra ord synd då jag ätt hade köpt ett par annars :)

B-Vertigo vad tycks? De säljs  på www.Horze.se



Equiline ridbyxa modell Santa Cruz sälj bland annat på www.Aleridsport.se de har super service där! :)


 
Ett par till från B-Vertigo även de finns på www.Horze.se





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar