fredag 3 oktober 2014

Ne nu jädrans..

Jag har en av Europas troligtvis bästa hopp araber EM silver 2014 och en bland de som går högst i hoppning i Sverige placeringar upp till 115 även startad 125 - 2014. Även utnämnd till årets arab 2 år i rad som 6 åring - 2012 och som 7 åring - 2013 trots att han stod skadad under 2013! Tycker jag letat sponsorer men nu jädrans så ska jag lägga ner ännu mer tid! Den hästen som vann SM för araber i år har fått KRAFFT som sponsor så varför vil ingen sponsra min lille kille?? För Er som undrar varför jag inte åkte till SM så var det för Janiools skull! Tycker inte det är schysst att efter en så lång och påfrestande resa som till Polen åka endast 1,5 vecka efter 30 mil till Grevagården. Mina hästar är vana att åka på tävlingen flera helger på rad men inte som innefattar väldigt många timmar på transport! Nu talar Vi inte om 3 timmar utan betydligt flera. Så jag satte min kära kille i första hand. Vad är ett SM guld värt om hästen blir dålig och inte sig själv efteråt liksom?? Sedan var jag och tävlade samma helg som SM:et gick men bara 1 mil hemifrån vilket är stor skillnad. Ne men så nu tycker jag det är dags att kanske leta fram någon som är sugen på att sponsra en liten söt fighter?!

Någon som är sugen? :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar