lördag 28 juni 2014

Semester!

I går fyllde jag år och vi åkte på semester.. Började i Ullared där det inhandlades lite grejor.. Givetvis till hästarna med! Lite arnika, ett horseware fleece till lalle och ett fleece med hals till någon med 145 i täcke.. Ja det blev lite grann men inte vrål mycket mest bra att ha typ :) det var riktigt mycket folk med vilket jag inte är så glad i ;)

Fortsatte sedan till Gbg där vi bor på opalen.. År världens godaste mat i går på Leif mannerströms ( ni vet han den kända  kocken i mästerkocken) restaurang. Vilken mat!! Alla tog en wienerschnitzel! Jag har aldrig ätit en sådan god alltså! Rekommenderas varmt restaurang kometen heter den :) 

Nu ligger jag vaken i hotell sängen, glömde givetvis att stänga av väckarklockan! RETFULLT!! Hade egentligen behövt sova ut liksom.. Men men vi ska gå på stan i dag och på Liseberg med Ella sedan. Låter dock som det ösregnar ute :( jätte kul väder! Nåja Ella ser i alla fall fram emot Liseberg ho pratar om det i hår och att hon skulle åka karuseller ;)

Ha en fortsatt bra dag så återkommer jag nog :D 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar