tisdag 9 oktober 2012

Tävling..

Ursäkta mycket dålig uppdatering..Mera kommer inom kort LOVAR!

Tävling i Ronneby förra helgen 2 av stallet kusar hängde med.. Fjonte hopapde en 95 cm klass syns bara fanns det ingen mer klass som passade honom då arrangörenas klassval var mycket dåliga! Han hoppade i alla afll första gången inomhus vilket han fizade bra! Bakbenen hängde inte riktigt med på näst sista hindret vilket för övrigt är det han är med på kort på.. Så mycket nöjd han var lite spänd så hade verkligen behövt en klass till!! Men men nu var det som det var..



janiool gick 2 stycken 1.10 första 1.10 med ett ner i grunden andra var han i omhoppning och efetr en mycket dum sväng av mig så han inte riktigt fick den chansen att hoppa bra så blev det 4 fel. Synd att jag inte red tills vängen lite bättre så hade det nog varit en mycket bra placering!







Annars är jag nöjs med dagen av 3 banor gick jag 1 av dom..Vilken tid optimist jag är!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar