lördag 20 oktober 2012

Mina små offer

Här kommer lite bilder på mina små inridning offer..

Här är ju Sture han har växt till sig och blivit stor pojk de! Jag har klagat och tyckt att han varit valpig i kroppen och så såg jag en bild på en annan 2 åring..Måste säga då att han är riktigt snygg! Vad självkritisk man är emot sina egna hästar!?



Sedan är det Kamilah hon är ju 3 år..En nättare modell på 3 åring..Hon har haft sadel på sig inga problem..Hon fick även löshoppa en dag vilket hon inte gjort tidigare..Hon tyckte detta var riktigt kul när hon kom på hur man gjorde!! Duktig liten tjej..Synd baar att den som filmade (jag) inte kunde hålla kameran i styr när hon hoppade..:P




Även de andra fick löshoppa alla utom Janiool och Curre..Även Sture då..Detta finns på film måste bara sätta mig och kolla in det sedan återkommer jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar