måndag 15 oktober 2012

LYX!!

Nu när det regnar så här på eftermiddag så tar  Magnus in hästarna.. Min snäll man :) Dock jag har jag lagat mat nu..

Och jag fick min portion av regnet i förmiddags/ en bit in på eftermiddagen..Hade Sture ute en runda satt på honom sedan red Curre en liten sväng.. Gav sedan upp det här med ridandet då jag var blöt ända in på trosorna! Jag har faktiskt långkalsonger!! Så blev tömkörning för de resterande 3 herrarna även den nya lilla flickan Kamilah fick prova ut ett träns och gå till hagne med det på sig.. Fodarde även djuren också..Jag var genomblöt om kläderna!! Hade en täckjacka som är riktigt tjock hard en annar när det är riktigt kallt ute sedan under den en fleece och under den sedan underställs tröja.. Fleecen gick att vrida ut vatten i från armarna på...Så mycket kan jag säga..


Nya tjejen kan jag berätta lite om...
Hon heter Kamilah sto född 2009 e: Perignon Al Amar u: WW Karmenzitaa ue: Naziaak..
Jag red in Karmenzitaa 2009 så roligt att ha en avkomma här..Perignon har jag sett mycket och ridit honom lite också dock absolut inget avancerat skrittade honom lite när han kom hem från utställning i Belgien men det är en mycket trevlig hingst!! :)

 Läcker donna va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar