onsdag 31 december 2014

Gott Nytt År på Er!

Vill önska Er alla ett Gott Nytt År! Hoppas på ett bra och framgångsrikt och inte minst SKADEFRITT 2015! Mitt 2014 tycker jag ändå har varit helt okej!

Fjonte har jag både haft oflyt med samtidigt om jag haft flyt med honom i år då han fått skit skador, typ först i våras efter tävlingsuppehåll så får han typ hovböld och sedan i slutet på säsongen så sträcker han sig men sådant som händer helt enkelt! Lalle var helt fantastisk i början på året eller jag första halvåret sedan fick Vi lite sadel bekymmer! Men jag hoppas nu att allt är löst och att jag har 4 hästar som kommer att kunna vara aktiva på tävlingsbanan 2015! Håll alla tummar som finns! Hoppas givetvis på att Curre kommer tillbaka igen då han peppar peppar varit ohalt nu i ett halvårs tid vid ridningen. Håll tummarna helt enkelt ! :)

Den bästa tävlingen i år med alla tre grabbarna har helt klart varit Karlskronas 3 dagars tävling! Vilka dagar jag hade :) Så nöjd med mina killar om de kämpade på! Var självklart kul att vara i Polen och tävla med, nu får Vi jaga guld :D  Den bästa tävlingarna i år har nog helt klart varit Karlskronas vilken bana de fått vilket underlag! Mina hästar har fått riktigt bra där!! Och jag ser verkligen fram emot deras tävlingar nu 2015 :)


ha nu en riktigt trevlig kväll :D







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar