tisdag 2 december 2014

Jag vill säga TACK och även DISSA!

I somras när Vi ( Jag, Hanna, Eva och Vicky)  åkte till Polen så började jakten av sponsorer lite väl sent men gick det så gick det och lite pengar blev det allt :) Så vill börja med att säga ett stort TACK! Till alla som hjälpte oss att genomföra våran resa till Janow Podlaski i Polen Ni är guld värda!


Nu vill jag komma till den stora DISSEN! Jag skrev till ett flertal hästrelaterade företag här i närheten alltså företag som säljer häst relaterade saker och vissa är med och sponsrar klubbar runt omkring. Jag skrev desse meddelande och skickade via facebook och där ser man om personen/personerna i frågan läst det. Kan säga att alla företag läst det och inte EN ENDA har svarat! Jag förstår om de inte kunde sponsra med penar men man kan i alla fall skriva tyvärr Vi har inte möjlighet att sponsra. Nu var det så här att alla bidrag var välkomna så var inte direkt så att 10 000 var minsta beloppet de hade kunnat sponsra med 500:- om det varit så! Tyvärr tycker jag detta är ur dåligt att man inte ens kan svara men det gör också det lättare att välja andra butiker att köpa mina hästgrejor och mitt hindermaterial i från! Är ju ingen bra reklam mun till mun metoden liksom.. Men detta är deras förlust och inte min! Jag som sagt kommer inte att köpa en pryl i från dom har även handlat en hel del hos det ena företaget men det är de slut på :)

Så återigen TACK! Alla som hjälpte till! Kan även tillägga att företaget jag fixade sponsring från inte ens är hästrelaterat mer än hon som drev det :) Tummen upp!! :)



De sponsorer som var med och sponsrade våran resa finns med på bilden nedan :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar