onsdag 10 december 2014

Blåst, blåst och regn..

Ja det bestod dagen av i går! Hade sådan tur dock han att longera alla grabbarna och när precis kom in i stallet efter att ha tömkört curre så öppnade sig himmeln. Hade tur för en gångs skull annars brukar min tur vara list lost när det gäller motion av grabbarna. När jag rider brukar jag lyckas pricka in regnet och sedan 2 timmar efter strålande solsken när jag är färdig liksom. Men i går så då var turen på min sida förutom på eftermiddagen då jag lyckades slå bildörren rätt i benet! Suck! Så lite svullen och har lite ont där men bara att bita i hop! Det finns dom som vill motionera i dag och i dag ska vi köra ut boxarna och jag ska städa foder borden till de andra grabbarna, usch nu kände jag verkligen att dagen är räddad ;)

See ya!!

Picazzo i träning tror detta är i från 2010 om jag inte minns fel så 4,5 år sedan.. vart tar tiden vägen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar