söndag 27 april 2014

Modern??

För en vecka sedan ringde de och erbjöd oss fast telefon nej tack sa jag vi använder inte det.. Är det något du saknar? Eh nej vi har bara haft våra mobiler de senaste 5 åren liksom.. Oj ni är ett riktiga framtida familjen säger han.. Blev lire full i skratt han skulle bara veta.. Precis har vi skaffat en varsin platta.. Drygt ett år sedan vi skaffade våran första smartphone tilläggas att jag var kraftig motståndare till den! 

Facebook stod jag emot länge! Riktig skit det har jag haft rätt många år nu :P i för går kände jag att det var dags! Jag skaffade instagram!! :) 

Då nu kan ni följa mig på Stall_Lekanderuggla

En helt ny börd för mig och känner mig ju nästan modern ;)

Bild på Signe fen store trädklättraren!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar