fredag 18 april 2014

Blir så arg..

Ställde in Pay and Jumpen i går för att jag tänkte åka på en "riktigt" tävling med Sture på söndag i snapphanarna. Tävlingarna växer inte direkt på träd här och nästa är inte fören den 17:e maj. Vaknade vid 7 i dag gick in på telefonen och såg att tävlingen vår i dag! Ännu mer irriterande var att Magnus gått upp innan mig tänkte att jag hinner om de sitter mig sist i klassen men det går inte när inte den andra parten kommer hem när man har en liten Ella. Jag är så jädrans arg på mig själv att jag missade dagen!! Då hade jag ju inte ställt in i går liksom. Nu kommer jag vara på skit humör hela dagen i stället otroligt irriterande!!

Lille Sture nu blir det inget på skit länge hade annars planerat att åka med honom till Lenhovda nästa helg men kan inte då så blir inget med det. Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar