fredag 13 december 2013

Svettiga killar i dag :)

Fredagen deb 13:e och allt med ridningen har gått super.. Svettiga killar! Sture han va så svett ändå absolut inget ansträngande pass och inte va han trött men dom sagt svett och riktigt fin! Han känns så lätt och okomplicerad att rida!

Messi han satt jag på själv i dag och tig några skritt steg.. I morgon tar vi honom igen lite redigt liksom.

Fjonte gick o paddocken va fin han va! Vilken galopp den är som jag vill ha den grund galoppen nu ska den jobbas på att kortas och behålla trycket men vilken känsla man fick i dag! Tycker om denna killen mer och mer! Testade Fjonte förresten på ps tränset i dag vilket han verkade trivas med! Får se om jag ska köpa ett micklem eller hur jag ska göra :) 

Lalle set ut att gå en vilo dag! Inte alls meningen men k bland blir det så. Kom i gång att rida första hästen lite sent i dag men hästarna kan ju också få ta det lite lugnt på vintern tycket jag :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar