torsdag 24 januari 2013

(O)viktiga saker..

Här kommer en sak om virvlar som jag tänkte på för någon dag sedan..

2012 red jag in 4 stycken hästar 3 av dessa hadegaranterat  2 virvlar i pannan ( hur stora är oddsen!?) Den som troligen inte hade det var Kamilah dock har jag för mig att även hon hade 2 och i så fall är det alla 4 som hade det!!

Just nu står det 6 hästar i stallet och 3 av dom har 2 eller FLERA virvlar i pannan..

Vad är speciellt med virvlar?? Jo dom säger det att hästar med virvlar är lite speciella eller knäppa..Och jag vill nog påstå att detta kan stämma...Har under åren mött hästar med 2,3 och 4 virvlar..och ja alla har varit speciella men visserligen är alla speciella på sitt vis också..De övriga 3 som bara har en virvel i pannan ( alla vita killarna) de är nog så speciella utan virvlar..


Ivectraa kör med två virvlar i pannan hon :)



Picazzo ÄR väldigt speciellt den herren..Han kommer verkligen aldrig bli äldre än en odräglig 4 åring..Men så har han också 4 virvlar i pannan ;)

Sture mannen kör med 2 virvlar..


Zebban hade jag här på försäljning men innan dess så tävlade jag honom knappt ett års tid åt Jane..Zebban hade 3 virvlar i pannan han ;)..Dock var han och Sture väldigt lika 2 jätte bebisar :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar