lördag 3 januari 2015

Lite krasslig!

Usch vaknade i natt och hade skit ont i halsen var inte direkt vad jag behövde!! Och blåste halvstorm gjorde det med i dag men inget regn och solen kollade till och med fram i bland :)

Curre fick en vilodag i dag då dagen försvann eftersom vi försov oss, oppppps ;) började med krabban som fick hoppa några språng och visst finns det språng i grabben! Vattenmatta galopperade han över med no problem! Okomplicerad kille alltså :)

Lalle fick gå en runda i skogen men han var då pigg och jag mindre pigg så han fick mest galoppera av sig och fick arbeta lite i traven i stället :)

Fjonte han gick sist med andra ord var jag minst pigg då så tömkörde honom bara och ja han var som en orkan i vindbyarna! Herre Gud vad han flög runt !! tog ju några varv innan han lugnad ner sig och kunde börja arbeta! Är ungefär som när han får lösgaloppera är bara att sätta sig ner på en sockerbitshinder och vänta tills han har sprungit av sig ;) galet mycket energi har den grabben.. Tyvärr ingen bild då han blev dom en vind på bilderna ;) 

Ny dag i morgon hoppas att jag känner mig bättre :D 
E ner 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar