måndag 24 november 2014

Jag är så kass!!

Förlåt förlåt förlåt! Vet att det har varit skit dåligt med uppdatering! vet egentligen inte varför men har kommit i en liten svacka sedan känns det som ingen är intresserad av vad jag gör på vardagarna ändå ;).. Det känns som det är 3000 saker att göra här vissa dagar alltså!

I går var det riktigt skit väder så curre, fjonte och lalle kom in lite tidigare så de fick torka till för i går blev det klippning av restarande kroppsdelar som jag inte tagit innan. De blir snygga men så trist det är! Curre blev för första gången i sitt liv klippt i hela ansiktet, har undvikit detta då han är sååå rädd om sina öron vilket han var nu med men tog det försiktigt så allt är klippt på curre utom öronen dom är super håriga! Han ser faktiskt lite komisk ut, kunde klippa lite på öronen på den sidan han är värst men tänkte lite i sänder så en vacker dag går nog även hans öron att klippa kanske? :) Av tre vita herrar så blev det en skottkärra full med päls och då är inte ens all päls där ben och ansikte är ju klippta innan..

I dag ska vädret bli fint så blir en tur med alla killar i eftermiddag :D.. Lalle blir nog bara longerad, vill inte rida honom nu när Suss varit och känt igenom honom och jag ska ju hämta hans nya sadel denna veckan sedan blir det att köra hårt med den.

Ne nu ska jag dra i gång och klä på den lilla huliganen Ella som ska till dagis.. Lovar uppdaterar senare i dag! Hade en massa jag skulle skriva i helgen men ska se om jag inte kan skriva lite tankar och funderingar i dag eller i morgon? :)

Se you later!

Kolla in Curre vad grå han var där! Nu är han ju kritvit och detta se inte jag alltså att han blivit vit ;) Tycker alltid han varit vit liksom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar