onsdag 26 november 2014

det har blvit roligt igen!!

Ska faktiskt ärlig erkänna att sista tiden jag red Curre innan skada upptäcktes kändes det så jobbigt fick ingen rätsida på det ( kanske inte så konstigt heller).. Nu är han jätte rolig att rida! Visst i går när jag red i paddocken var han tjabbig först och jag blev rätt trött men va tusan han var skit fin sedan och gjorde jag ville det kunde ta långtid innan om det ens hände! Allt kändes så trist förr och nu känns det roligt! Red i skogen i dag och han kändes fin där med han är pigg och glad och drar men vilken häst gör inte det ?? vilken vill inte fram i skogen?!.  En ny gnista har tänts och jag känner att man kommit närmre Curre verkligen! Nu håller vi tummarna att allt blir bra och att han håller även till hoppning! Har faktiskt en framtida plan som asträcker sig 4 månader och framåt hoppas att det håller bara :D


Hoppas på att Curre kan komma tillbaka till detta då det känns oms han gillade det :) Och nu när man vet hans problem kan ge honom bättre förutsättningar :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar