måndag 9 januari 2012

Usch...

Vad motivationen inte är på topp!!




I går han jag bara tömköra Curre lite första gången efter hans skoning och första gången han rör sig på typ 2 veckor förutom hagen..Gick väl rätt okej..Stel och lite tråkig men det kna väl inte bli sämre?..


Skulle tagit Jontis också men andra saker kom emellan...och i dag fruset i marken..bläää..Får väl ta och tömköra honom en runda i skogen så får jag ju lite motion också:P..som sagt motivationen ej på topp...



Hade hittat en sadel som jag hade tänkt att köpa en Frank baines reflex har en MW men ville ha en M i bommen..Den har varit på samma ställe i typ 2 månader när jag äntligen bestämt mig ja då är den såld..Blir lite besviken..Vill ha 17,5" i sitsen med om de verkar det inte finnas gott om till rimligt pris..Färgen spelar liksom inte så stor roll sedan..



Har även om någon är intresserad en Prestige Paris till salu..17" L kåpor och 33 i bommen...Typ Ljusbrun eller tabacco i färgen...Välvårdad och har inte använts på häst det senaste 1,5 året...Väldigt sparsamt använd...Väldigt skön att rida i..






Nu ska jag ut i det fina vädret och leta efter motivationen ....Hoppas att jag hittar den dock..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar