måndag 19 december 2011

Klippning..

Förra veckan blev det klippning av Picazzzo och Curre.. Det mest irriterande var att maskin fanken gick sönder efter att jag klippt ena sidan på Curre + lite av den andra sidan..Retfuullt! Har en liten trådlös maskin så fick klippa klart honom men den vilket som skit lång tid! och det blev inte alls lika snyggt...Denna jädrans maskin! Hade en likadan innan som motorn brände på efter 3 år..då klippte jag 2 hästar MAX en gång i månaden i 3 års tid..Sedan denna är 2 eller 3 år men första året jaf hade den bröt jag armen så hur mycket klippta blev hästarna då? och förra året klippte jag Picazzo och Curre Lalle fick en klippning sedan blev ju han skadad..och i år har han gått 4 helippningar..Dåligt tycker jag..men men...


Fjontis som har ätit upp sitt kraft foder men Lalle han spiller ju på sin kant så då får man ju städa lite när man är klar :)


Glansig och fin!


Helt klar!





Bara benen kvar...





Picazzo inann klippningen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar