söndag 29 maj 2011

Åhh..

Vad irriterande hade skrivit ett långt inlägg då bara loggas jag ut och det försvinner..Nu blev jag lite sur faktiskt jag som är väldigt dålig på att uppdatera..

Curre har varit i väg och tävlat både denna helgen och förra helgen. Förra helgen gick han 2 120 i sölvesborg var lite bommar som rullade ner men han var faktiskt fin i andra klassen dock var ha lite slarvig sedan gick emot skänkeln lite men sista linjen kämpade han på bra han var trött men han vände sig ut och in för min skull men ska tala om att jag red också som bara den ;)
I helgen gick han i Snapphanarna 110 & 120 i 110 rullade det 2 bommar för mycket han var slarvig och seg gick inte att få någon galopp i honom. Dock piggare till andra klassen där han var jätte fin till 6:an som jag åkte lite emot och sedan var det ett titt hinder som han stannar på! Sedan när blev han tittig!? Detta kom lite som en chock för mig så var på väg över honom men men han blev lite spänd när jag skulle över det sedan så ett ner slag där och ett in i kombinationen han kom jätte fel in men hoppade ändå han gjorde det bästa utav situationen han låg i så ett ner till. Han hade nog klarat sig på 8 fel om han inte fått stoppet så är nöjd där. Nu väntas det pingsttävling i Karlskrona näst..

Janiool har även han gjort sin första tävling för året och förstas edan i oktober månad. Han gick 2 1 meter i Snapphanarna i fredags med jätte bra resultat. Han var 1 av 4 som var felfri i den första 1 metern och hade ett pet i andra annars jätte fin! Känns lovande för säsongen..
Film på janiool i från första klassen han Ni se här ( Klicka bara på här)

För övrigt här hemma går allt bra löshoppat en del av försäljningshästarna. Filmer på Nadeed och Mountaion Mystery ( Musse)

Första gången Musse löshoppar han hoppar ändå 110 man kunde nog höjt hur mycket som helst! Han är tuff på hinder samtidigt som han är rädd om sig och lyfter på tassarna. Har fina framben kniper lite med bak men är ju inte så konstigt när det är första gången heller ..Duktig kille!

Nadeed hoppar för andra gången i sitt liv.

Filmer kommer på de andra har även på Toppan hon är riktigt duktig hon också..

Ska fixa filmer inom kort nu..

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar