torsdag 4 september 2014

Genom körare!

Red stel och stelare i paddocken i dag!

Började med fjonte som alltid brukar vara så mjuk och fin men inte i dag han kändes stel och kantig, trist.. Men sedan var han fin så nu får man se hur han är k morgon.. Suprise suprise..

Sedan Sture ha herre Gud trodde jag aldrig skulle klara det i dag! Är verkligen sällan jag känner så men kände att jag inte orkade i dag.. Är fortfarande förkyld så all ork finns inte där men ska jag vara ärlig så hade jag känt så om jag varit friskt med ;) men sedan då lossade han rätt bra inte helt nöjd men bättre än jag när vi började..

Tömkördes curre med han var väldigt fin och lyhörd i dag och jag motionerade med i traven.. Det ni, kvälls motion vid åtta på kvällen ;)

Lalle skulle motionerar men han var halt skon och glidit på strålen tror jag och hoppas att det bara är deg enkla felet.. Typiskt om det skulle komma en hovböld nu :(  håll tummarna i morgon :D 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar