fredag 12 september 2014

Det går bra nu!!

...Eller inte typ.. Skulle rida nu i eftermiddag och tänkte får jag tag på Fjonte först, han brukar man få jaga en stund i bland ;).. I alla fall får jag tag på honom först så tar jag honom och tro det eller ej men han såg glad ut att jag kom åh tänkte jag han kom i håg att han fick en morot sist eller inte....Tyckte han såg lite konstig ut vid vänsterögat precis mot pannan liksom.. Jo en rätt djup reva! Suck suck suck! Han har väl sprungit in i en pinne eller nått och flugorna var överlyckliga! In och gjorde i ordning det och konstaterade att det inte är någon mening att ringa veterinär då det är svår sytt område och inget han led av direkt! Han har spräckt ögonbrynet på samma öga och det fick självläka då just ögonen är jätte svåra att sy! Rengjorde det och la en salva på sedan red en runda och på med flugluva efteråt så hoppas Vi på att det blir bra :).. Han var tro det eller ej inte ens svullen där så det var ju inte så illa :P..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar