onsdag 16 april 2014

Jobb Jobb jobb..

Det är vad denna dagen består av till stor del. Hoppas på att kunna jobba av en hel del så jag an åka och tävla på söndag! Har lite ändrade planer om allt går som det vill :) Men det får man väl hoppas?

Blir så trött på Telenor Magnus ändrade våra abonnemang och fri surf skulle fortfarande ingå. Jag tror dom lurade honom för efter 10 dagar har jag använt 80% av min surf volym och jag surfar mindre på den nu än vad jag gjort förr. Rätt irriterande! Har hört att de gjort så här emot flera att de begränsat surfen men kallar det fortfarande för "fri surf" så här sitter jag och skriver på datorn nu då min surf nollställs igen den 5 maj typ.. Är ju några dagar dit så sparar det jag kan liksom :P



bild på Picazzo och Pappa i Olofström för typ 8 år sedan eller 7 kanske längesedan i alla fall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar