tisdag 1 april 2014

I går välrldens mest irriterande dag!

I går hade jag verkligen vaknat på fel sida! Tycker ändå jag brukar vara rätt positiv och så men retade ihjäl mig på nästan allt typ! Herre gud en sådan dag blir man nästan rädd för sig själv ;) Det började tidigt på morgonen och slutade innan jag gick och la mig! Så det kan vara vissa dagar. I dag är det en ny dag nya möjligheter i dag ska kossorna få komma ut och få gå i halva ladugården och sedan ute tills de flesta har kalvat så det inte händer några komplikationer! Vi har fått 7 stycken kalvar nu det är typ en femte del av vad som komma skall och lite otur med några men så är det att ha djur desto fler djur man har desto mer som kan gå fel liksom. Tyvärr.

Småler lite när jag ser denna bilden eller bilder över huvudtaget på Curre! Jag har tyckt att han varit jätte vit sedan jag köpte honom men inser hur vit han är nu mot då;) min älskade lilla Curre hoppas han får komma hit igen han älskar verkligen det men det viktigaste är att han blir bra igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar