fredag 19 april 2013

Lalle Balle i Olofström

Bild på Lalle lusen i från olofström


Man känner sina hästar bäst och JAG känner att Lalle inte känns 100 efter jag red omkull..Eller de första veckorna efter kändes han bra men han börjar bli allt mer och mer olik sig i hoppningen och river lite för enkelt..  Karlshamn inget att klaga han var super fin MEN efetr det han har känts stressad i hoppningen och vill därför kolla honom..Jag vill gärna kolla i tid då får det kosta pengar annars kan det kosta mig hästen!!

För övrigt var i väg i går och skulle se om Curre var bra efgtr ALLT!! Har ju ridit och belastat honom i 2 månader nu..Känns verkligen skit att behöva åka hem och hästen inte är bra ännu varför?? Jag vet faktiskt inte de hittar inte riktigt felet och Vi har röntgat och allt så nu hoppas Vi på att hans nya skoning ska göra underverk!! Drygt han har verkligen känts fin annars men visst jag såg i söndags att det inte såg 100 ut på lina men det släppte liksom..En del Hästar är bra på att dölja det när de ska arbeta..Känns bara så surt min fina lille Curre bus :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar