tisdag 10 maj 2011

Längesedan



Nu har det blivit väldigt längesedan man uppdaterade här igen men tycker det enda man hinner är att äta, jobba sova..Just nu sedan kommer ju vintern igen då är man trött på att vila ;).. Bilderna är på Curre i från Råbys tävlingar..

Var i väg med Curre förra förra helgen och det gick väl sådär.. Jag slutade rida helt i 120 men det är bara att hem och träna igen :)
Överlag har hästarna fungerat helt okej och Fjonte bjuder på många skratt i ridningen man blir så glad varje gång man rider honom alltså en liten skutte kille..

Mamma filmade när jag hoppade Lalle för någon dag sedan den filmen kommer batteriet dog på film kameran och jag har inte "hunnit" ladda den får jag väl påstå..Men det kommer på rally kalle!

Denna veckan har ägnats åt att börja måla bommar 15 stycken nya bommar och de gamla ska fräschas upp..Stackars hästarna kommer att bli bländade när de ser de blanka fina bommarna.. Allt är nästan färdigmålat dock som vanligt tog lite av färgen slut drygt för när man väl är i gång så vill man ju få klart allt tror jag ska gå på stöden ska inte ha några hästar här som inte är färgvana ;) Allt blir nog bar när det är färdigt...

Janiool ska gå träning för Conny i morgon och Curre åker jag ner till sölvesborg för att träna med i morgon ska bli kul.. Återkommer med hur det gått..
Nu ska jag återgå till att vika i hop tvätten ( tråkigt men nödvändigt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar