lördag 24 september 2011

Lite uppdatering..


Bilderna är i från Snapphanarna där jag var med Janiool i lördags och hoppade 1m och 1.10 rätt maxade banor för att vara en lokal tävling tycker jag dock men Lalle fixade det bra tycker jag! Ett ner i 1 metern han nuddade bommen och den slog i backen sedan slår ju en del i så hela hindret rister men bommarna ligger kvar..Ja det är orättvist i bland..I 1.10 sedan blev han väldigt framåt och stark har aldrig varit med om detta innan han fick 2 pet men är super nöjd med honom var en hög 1.10 och han är ju bara 2 pannkakor hög..Mamma andrade vad Vi gett honom för något för han far ju omkring som en duracell kanin och jag undrar detta med dock var han lite mindre bockig än i jämjö men väldigt pigg och framåt här. Får väl se det som att det är härligt att de är glada de små liven!

Curre gick två stycken 120 på söndagen i första red jag sååå dåligt hade ingen galopp i honom ( bommarna rullade) var så förbannad på mig själv så hade först funderingar på att åka hem men efter att ha lugnat ner mig lite så bestämde jag mig för att rida andra 120:in tyvärr rullade det3 bommar en var helt onödig i bland kna han ju faktiskt lyfta lite på fötterna också..men men.. Är bara att ta nya tag och träna tyckte att han känts så fin i veckan och sedan finns inget av det på tävlingen. Dock tycker jag att tävlingen inte hade den bästa organisationen denna gång hur många som helst på framhoppingen Curre som annars är lugnet själv kändes lite stressad på framhoppningen i första slängde sig och drog i väg..MEN nu är det som det är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar