onsdag 11 februari 2015

Usch jag får ont i magen!

Just nu flyter saker och ting inte på.. Funderar på att tävla i Älmhult till helgen klubben jag ska lösa licens för går inte att lösa licens för förens nästa vecka.. Suck! Alltså får jag lösa för någon annan klubb "så länge" med andra ord lösa medlemsavgift för annan klubb ( tänkte bara löst för klubben jag skulle tävla för) det är ändå 300:- till sedan får man i så fall söka dispans för att byta klubb mitt i säsong viket kostar 300.- till vilket ger mig en kostnad på 600.- och en massa mer jobb detta får ju jag stå för själv.. Suck! Så får lösa licens för någon annan klubb men vilken liksom?! Jag har ju två dagar på mig att fundera, synd bra då den andra klubben ska ha väldigt roliga träningar som de som rider för klubben har företräde till men får nog vänta tills nästa år..

Livet är hårt ;) Sedan har nya sadlen strulat ,men nog hittat en lösning men alla lösningar kostar även pengar.. Usch och fy inte kul :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar