söndag 19 oktober 2014

Se värt!

Kollade förra säsongen ich kollar i pr igen på u huvudet på Gunde svan! Skit bra program om hur idrottarna lyckats, misslyckats osv.. Jag är ingen elit idrottare men tycker att man kan dra lite paralleller till ridningen just den biten som ingen förstår om du inte idrottar och just hästar är svårt att förstå om man aldrig hållet på med det!

Jag har för många hästar
-men det är väl vara att sälja säger många..
jo visst men ni har för många barn/barnbarn sälj en av dom. För mig är det samma sak och för många andra.. Hästarna är en familjemedlem, en individ, en personlighet ens bebis, ens större pelare genom mycket i livet! De ger en harmoni ett inre lugn jag älskar det jag älskar dom! :)

Ny spårade det ut lite men hör kommer en film så sådana som tycker att det bara är en häst kan förstå varför det inte är så.. Har visar den innan men visar den igen! :)


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar