onsdag 15 oktober 2014

Hösten är en trevlig års tid..

Färgerna är vackra och finns det något mysigare med en solig höstdag?? Synd bara att de är få för det mesta är det ruggigt, regnigt och snål blåser vilket innebär att man för det mesta blir förkyld också! Nej få får de vara! Men som sagt satt i går och tänkte på desse fins färger på löven när jag red! 

I går var en sådan underbar dag med hästarna de kändes glada och jag kände mig avslappnad, inte stressad vilket jag ofta kan vara bara för man ska jobba då mycket mer.. Curre var pigg och glad och bockade denne store luns! Får hoppas att det var av glädje. 

Vill ju inte rida i skogen nu få de skrapar vägarna och det är älskat tycker faktiskt man får visa respekt gör varandras intresse! Egentligen får man inte rida på privata vägar så då tycker jag man ska visa ännu mer respekt! Men kom på at vi har en väg domer känts jagade på och som inte var skrapad så tig en tur för med lalle vilket han verkade uppskatta blev mycket galopp i alla fall :) i kväll ku blir det hoppträning för lalle ska bli kul:D 

Här följer lite öronbilder! För mer bilder följ oss (mig och hästarna) på instagram stall_lekanderuggla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar