onsdag 20 augusti 2014

Sådant som irriterar mig..

För mig är tid en tid.. Jag värdesätter inte min tid än någon annans trotts att jag många gånger så här års har väldigt mycket att göra! I kväll eller sen eftermiddag från klockan 17 hade jag hästtid.. Tänkte tre hinner jag lätt fram till klockan 20.00 klockan är nu 20.25 och TVÅ hästar är lätt motionerade, varför?! Jo för någon tyckte deras tid var värd minde än min..jag skiter i om någon ska hämta något de självs kan fixa men säger msn att man ska komma 17.00 tiden flr Mig Max 15 min längre alltså 17.15 för att kolla på saker som jag ska sälja men tänkte då kvart över äh ingen kommer., jo typ 40 min efter sagd tid står precis och ska tränsa.. Innan det blir klart är klockan över sex och då blev det en häst mindre motioneras.. Fruktansvärt tråkigt att folk inte kan respektera andras tid MIN tid med MINA höstar som jag längtar hela dagen och allt blir fel..tycker faktiskt sådant är respektlöst mot andra människor speciellt när man inte kan höra av sig.. Det gör mig ännu mer irriterad.. Det är då lätt att skriva jag blir 30 min senare minst gör det något? Men inget.. Usch vad irriterande!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar