söndag 6 juli 2014

Det är hett i dag!

Men sedan får man ju skylla sig själv när man ska rida mitt på dagen.. Vi kom ju inte hem fören 3 i natt och sov faktiskt till 9 sedan testade jag min födelsedags present jag gick av svärmor och svärfar.. En Mafeking att putsa fönstren med, till deras försvar jag önskade mig faktiskt det ;) den är i alla fall super och det får smidigt och  lätt så snart tar jag resten av fönstrens med.. Ska bara måla lite sedan efter jag fodrat djuren.. Ja det finns att göra!!

Lalle och jag var ute på dn tur i skogen vilket var mysigt! Pigg och glad och tjock är vad han var.. Den där magen ska ner innan Polen i alla fall borde väl gå bort lite på en vecka ;) 

Curre skrittade jag en runda man märker verkligen skillnad från gång till gång då han slappnar av och sänker sig mer och mer! Härligt när det är på det viset ;) faktiskt väldigt mjuk och fin att rida trots han stått så länge.. Så hade definitivt INTE picazzo varit ;) 

Fjonte red jag k fredags vrål halt ! Ett stort tryck i strålen.. Jädrans slut med när jag ju kunde rida en vecka lite drygt!! Men men varför ha tur liksom.. Micke skulle  komma och ta sig en titt han är ohalt på gräs så det är ju när det kommer grus på de gör ont på stackarn.. Är typ ett djupt stort avtryck set ut att komma från en sten som sagt när oturen är framme..

I Mirjam blir det i alla fall en tripp till Falsterbo gör att kolla på fina unghästen :D nästa år hoppas jag på att Sture pr en sv de fina unghästarna folk går kolla på :D 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar