fredag 30 maj 2014

Skogstur!!

I morse blev det en runda i skogen på fjonte o det strålande solskenet! Riktigt mysigt men började ångra mitt beslut när han efter typ 100 meter började krångla.. Men det gick jag överlever alla gångarter i skogen trots att rundan jag valde var fn utmaning ;) men som sagt det gick bra! Hade min tolga på honom få konstigt nog equipe sadeln inte ligger bra på honom, ska ju ändå följa den men tänkte haft den då länge.. Den satt som en smäck för 2 månader sedan men nu inte alls den dotter på honom och inte med honom liksom..eftersom han ändrat sig så gott få kan kan man ju ställa dig frågan hur bra den legat?! Funderar nu på att köpa en tolga till har en futura som jag köpte begagnad och är super nöjd ska man köpa en likadan till eller byts upp dig några snäpp??? Besluts ångest på Mac liksom ;) tolgan ska vara väldigt likt cwd då jag läst att någon som jobbat på något bolag startat det andra och vise verse!! Pratade med en i helgen dom hade cwd och testat tolga och tyckte de var väldigt lika har även varit i kontakt med rytteriet i Sjöbo dom gör övrigt har VÄLDIGT bra service, kommenteras!! Har kollat lite mellan olika modeller och allt och har fortfarande besluts ångest liksom ;)

Tömkördes curre i dag med och han var duktigt! La tolgan på honom sitter som en smäck med fårskinn under då den är gör vid som den är för fjonte med annars ligger den bra som typ på de flesta andra, kan verkligen rekommendera tolga!! :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar