torsdag 8 maj 2014

Dagens hiss!!

Jag blir så glad över när man stöter på seriösa företag! Fick två BIB martingalar hemskickade i från horze en i storlek full och en i ponny. När jag plockar upp dom så är det rätt markant färgskillnad tänkte ville maila och säga till absolut inte klaga men bara höra om det var så att de skilde i färg mellan storlekarna. Mailade i morse kvar över 7 fick svar och skickade över bild vid halv 8 vid halv tolv är allt uppredat! De var jätte schysta för rabatt på dem om jag behåller dom eller fick jag returnera. Jag tänkte ändå behålla dom men ville upplysa dom! Vilket seriöst företag! Ni hittar deras webshop här

Någon företag jag varit i kontakt med angående tolga sadlar är Rytteriet i Sjöbo. Har handlat en hel del av dom och kommer rekommendera fler att göra det! Alltid trevlig service så som via mail och även på mässorna! Jag är super nöjd och de har mailade med mig fram och tillbaka om lite tolga sadlar jag haft frågor på och frågor på bland annat min egen de har svarat på precis ALLT! Mycket bra företag det med! Deras webshop hittar Ni här

Tro det eller ej med men Equipe verkar nu helt plötsligt ge någon form av kompensation för allt som hänt. Blir intressant och se hur detta slutar! :P De erbjöd sig att köpa tillbaka den ena sadeln som Equipe Italien inte ville ta på garantin men nu helt plötsligt har jag inte hört mer men men ska bli spännande att se vad som händer..

Bild på färg skillnaden vilket inte spelar någon till för mig men de var ju sp seriösa så msn fick kompensation för det så. Tusen tack horze :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar