söndag 2 mars 2014

Denna dagen..

Inte riktigt som jag tänkt mig..blev tyvärr bara Sture i dag vilket jag inte gillar! Tycker inte om när hästarna står i onödan liksom mitt samvete blir mycket dåligt! Men det blir inte alltid som man tänkt sug när man har en Ella.. Sture risen som sagt bättre än inget och han gick riktigt bra! Ref honom på vanligt remont har lånat ut mitt ps träns. Ska faktiskt erkänna att han denna gången gick bättre på remont tränset.. Varför vet jag inte men tycker själv ps tränset suttit gör tuggat runt käkbenet typ.. Har det utspänt Max men verkar vara den största nackdelen på de tränsen att den remmen är för kort mot vad hästarna är eller hurman  ska säga det.. Mina killar är inte super stora i huvudet eller långs men väldigt breda liksom få blir den remmen för kort liksom.. Kanske går att köpa till längre?

Denna veckan har blivit lite lugnare gör hästarna de behöver de ju faktiskt också k bland måste jag intala mig ;) 

Sture pussar på Ella ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar