torsdag 7 november 2013

Träning..

Ja nu resultatet av träningen i går. Hade ju bägge mina grabbar med mig gick super att lasta och köra. Fjonte va först utoch  skötte sig rätt bra lite spänd ibland men annars bra tycker jag. Frida tyckte han blivit bättre sedan hon såg honom sist att han blivit bättre i galoppen och galoppen efter hindren. Så som sagt nöjd med killen..

Lalle ja det är ju skillnad att komma från Fjonte denna häst som är en fröjd att rida på backen upp på en som är som en planka typ. Tråkig i munnen blä. Nåja hoppade väl sådär sista rundan riktigt bra men är inre jätte imponerad sv honom eller mig han ligger på bettet. Ska försöka åka i väg och träna Markarbete med honom för någon tränare känner att där har jag kört fast med honom!! 

Ny träning om 2 veckor!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar