tisdag 7 maj 2013

Efterlysning!

Ja snart får jag efterlysa vad min kära sadel tagit vägen! Visst det skulle ta 4-6 v men jag är mer eller mindre desperat för Frank Bainesen är för vid för Fjonte och det är ju den enda jag har nu då Prestigen också är såld..hmm..Det har gått 5 veckor denna veckan och jag sak tävla nästa vecka hoppas jag sitter uppe på ryggen och inte under magen..


Om någon därute har en sadel till salu antingen en Equipe eller en Prestige så får Ni gärna höra av Er! Behöver ha en som Extra sadel om man till exempel ska ut och rida med någon annan så vill inte jag vara den som behöver rida barbacka i alla fall ;)..Färgen är inte super viktig men Normal mot vid i bommen i Equipe eller 34-35 i bommen i Prestige sadeln.. Och till rimmligt pris då den inte kommer användas så där värst mycket :)..Hade kunnat tänka mig en Prestige Paris av äldre modell färg spelar heller ingen roll :) 17" i sisten gärna med långa kåpor inget krav dock:)


Ska även sälja min Frank Baines svart MW i bommen 17,5". Super fin i skicket köpt sent 2010. Ullstoppad och omstoppad i januari sparsamt använd sista halvåret. Säljer den för att 17,5 i sisten blir för stort för mig känner jag nu när man suttit i sin 17" och den blir även för lång för Lalle :) Ligger bra på många hästar måste jag säga så en super sadel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar