tisdag 28 maj 2013

Bild bomb från 3 års :)

och även film fast det får bli senare den ville tydligen inte upp här..Såg resultaten i går från både lördagen och söndagen och konstaterade att jag ska vara riktigt nöjd med min häst!! ( Hoppningen är jag fortfarande inte riktigt nöjd med). Men på hela helgen var det 51 startande 3 stycken fick hoppdiplom 9 stycken klass I. Som gångartstalang delades fler diplom ut 7 diplom och 5 stycken Klass I. Sture fick ju klass I både hopp och gångarter och slutade på en 10:e plats i hoppningen och en 8:e i gångarterna helt okej. 23% tyckte jag jag såg någonstans var det som blivit tilldelade diplom eller Klass I det är ju lite drygt en femtedel inte jätte mycket eller så.. En 10:a delades ut på hela helgen (hoppning) och den fick inte diplom så de har nog dömt rätt tufft men jämnt hela helgen. Alla kan ju inte få diplom. MEN något jag inte förstår är domarnas resonemang för jag fattar inte allt för det säger emot varandra.. Pratat med flera olika som inte heller förstår MEN det är bedömningssport. De vill nog ha en 3 åring som är fullutvecklad jag säger Grattis till den som kan pricka in rätt vecka när 3 åringen ser som bäst ut PÅ HELA ÅRET Sture var som snyggast för 2 veckor sedan ;)

Här kommer  bilder så skickar jag in filmen i kväll..Bilden nedan är Efter Sture varit fin i manen ( Han ser ut som en krullig gammal tant)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar