måndag 10 december 2012

Tvivlar..

Vissa gånger så kan jag tvivla på mitt hästintresse ställa mig frågan är jag verkligen så intresserad!?
I lördags kändes det som jag fick svaraet..Fötterna och fingrar är helt avdomnade jag har varit sjuk sedan i torsdags och tempeaturen ute -17 i -10 grader satt jag och red.. Då måste man ju verkligen älska sina hästar!! :)..Jag sitter och rider mina minst 5 dagar i veckan andra som täclar och tränar sina rider knappt något alls så ja.. Häst intresset finns nog verkligen!! :)




I söndags skulle det varit löshoppning för lille Sture blev tyvärr inställd då deras ena ridhus inte var saltat..Tydligen hade de fått 3 ton salt och lagt allt i det stora ridhuset i stället för att lägga 2 ton i stora och ett i det lilla.. Ja ja..Vi är alla mänskliga och kan göra fel :)..Kändes ändå rätt bra då vädret har varit så där bra liksom..Vi har ju inte lite snö...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar